tisdag 7 augusti 2007

vackert..

Ahh härlig dag...
Jobbade till klockan 2, tog bilen och handlade lite. Köpte en loka och en tidning, satte mig på gräsmattan i vårt bostadsområde, och njöt av solen..Äntligen lite sol!
Joggade några kilometer i värmen, men min mp3 dog och då dog jag också. Så jag gick hem, gjorde några situps och åt en melon. Sjukt gott, speciellt nu i värmen..
Imorgon blir det ridning efter jobbet, om vädret tillåter. Men det får vi hoppas..
Längtar till semestern, och till Kent i November...

Allt löser sig, det blir vad man gör det till..måste tänka så!
Allt är inte enkelt jämt, men man lär sig mycket av negativa tider också..

Jag andas..alltså finns jag!

Varm sommarkväll, ett glas vin på en uteservering, favoritmusik som spelas, trevligt sällskap, och vinglig cykelfärd hemåt i sommarkvällen..ibland är livet vackert..

Nu blir det grillad tramenzino (?) med färsk spenat, soltorkade tomater, rödlök och mozarella.
Godkväll..

Inga kommentarer: