fredag 5 september 2008

isglass

Dagarna kommer och går, och det är nästan lite höst ute nu. Den obligatoriska höstförkyldningen har drabbat mej och jag ligger hemma och snorar och tycker synd om mig själv. Det är ju nu man får äta 5 isglassar istället för lunch, och göra slut på en hel förpackning te, för att halsen svider. Man har helt plötsligt en massa ursäkter till allt. Jag får sova hela dagen, för jag är faktiskt sjuk. Hehe.
Nä sjukdom tröttnar man snabbt på, visst är man "ledig" från jobb och alla måsten, men man orkar ju ändå inte göra något vettigt, mer än att sätta på knappen på tekokaren. Suck.
Jag har uppdaterat min matblogg, om man nu kan kalla det för "blogg". Världens töntigaste ord för övrigt..Hej jag är så viktig så att jag måste ha en blogg, där jag kan skriva ner en massa skit som ingen ändå kommer att läsa.

Inspireras, laga vegetariskt: http://vegomat.bloggspace.se/


Inga kommentarer: