tisdag 10 november 2009

new shit

Flyttar igen,.På Torsdag bär det av till nästa ställe.
skönt att bo ensam ett tag. Jag behöver det nu. Fast det kommer bli ensamt, så ska det nog ändå bli bra. Ska kolla upp om jag ska börja thaiboxas, eller nåt annat, så jag fyller ut min tid lite mer.

Snart bär det av till Oslo igen. Biljetter är fixade, så det är bara till och vänta. Ska bli så sjukt bra, saknar dej min Älskling. Min finaste. du.

Så nu packar jag det lilla jag har, och inväntar Torsdag. Ska väl ta och gå till en vårdcentral och fixa den där influensasprutan också. Svininfluensan har spridit sig hit där jag bor nu, så man får väl passa sig lite kanske.

Massa bra musiktips har jag iaf:
*Jamie T-sticks n stones
*Tiny spark-for you the world waits
*Nomy-you better die young
*John Me-love is my drug
*God Help The Girl-perfection as a hipster
*Duffy-breaking my own heart
*Dead By april-losing you
*Bright Eyes-lua

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ville bara göra en snabb kommentar säga att jag är glad att jag hittade din blogg. Tack