måndag 10 september 2007

I love it

Tarnation in my heart.

Det börjar bli höstkallt och poprockhösten har startat.
4 Oktober blir det The mary onettes på HG och Rooney samt Plain white T´s in my mp3.
Max Avery Lichtenstein, filmmusik till Tarnation, åh mitt hjärta ryser av välbehag..

Anders somnade i soffan med huvudet på min mage, medans jag låg och tittade på världens underbaraste film som jag någonsin sett. Tarnation.

Jonathan Caouette

Ljuset försöker ta sig in genom persiennerna, men det är kallt och grått, regnigt och vått. Det är svårt. Musiken brinner i mina öron och jag känner mig lugn. Ledig fram till klockan fyra, sen iväg till jobbet.
Längtar, snart den 29e september. Malin kommer hit..

I Lördags var det fest på NH. Massa studenter bara, och jag. Snygga läkare att dansa med och billiga drinkar. Ledig nästa helg, kanske blir det Norrköping..

Inga kommentarer: