måndag 17 september 2007

ingenting

Jag är i extas. Heter det så? Jag är upprymd från topp till tå, eller tå till topp. Jag älskar pophösten, och kent. Ingenting slog undan mina fötter från marken och jag svävar på grå moln. Flamman i Lördags med dålig musik, men jag dansade ändå, jag trivs med mitt liv nu..Tänk att jag kan säga så, Jag trivs! Jag är rofylld, just nu, men ändå...just nu är nu och jag trivs faktiskt ganska bra..
Vi fick svar från Stångåstaden idag, vi fick lägenheten vi sökte, så vi flyttar från 28 kvm till 52 kvm , en tvåa i samma område som nu, älskade kära Åbylund. 1 December. Ihhhk! :)

Imorgon ska jag upp tidigt igen, städjobbet och sen cafét. Sen ledig. Vid sju ska jag kolla på vår blivande lägenhet, kolla hur den ser ut..ahhh! Så kul!

Snart, snart, snart kommer Malin..bäst!!

Inga kommentarer: